خرید ادکلن ارجینال

چگونه بفهمیم در خرید  ادکلن ارجینال درست عمل میکنیم؟ اگر این سوال شما را آزار می دهد، تمام پاسخ ها را از راهنمای خرید عطر و ادکلن  در این مقاله دریافت خواهید کرد.

برای خرید ادکلن های کلاسیک برای خود یا شاید هدیه به عزیزانتان، آیا از موارد تکراری که به شدت بازار را مورد هجوم آورده اند و به راحتی قابل تشخیص نیستند آگاه هستید؟  چگونه بررسی کنیم که آیا ادکلن اصالت دارد یا خیر؟

نگران نباشید زیرا ما راه هایی برای تشخیص ادکلن های واقعی از عطرهای تقلبی برای شما آورده ایم. از بررسی بارکد اصالت ادکلن گرفته تا بررسی طراحی، ما تمام راه‌های شناسایی خرید ادکلن ارجینال و تقلبی را در این مقاله برای شما فهرست می‌کنیم.

چگونه بفهمیم ادکلن ارجینال است یا خیر؟

خرید ادکلن ارجینال اصلی در مقابل تقلبی همیشه موضوعی بحث برانگیز بوده است. اگر می خواهید به این سوال پاسخ دهید – چگونه می توان اصل بودن ادکلن را بررسی کرد، 9 نکته زیر را مرور کنید.

1- بارکد و شماره سریال اصالت ادکلن را بررسی کنید.

ادکلن ارجینال دارای شماره سریال و بارکد در انتهای جعبه و همچنین روی شیشه ادکلن است. در ادکلن های  تقلبی گواهی مشابهی دریافت نخواهید کرد.

بررسی بارکد ادکلن ارجینال اولین کاری است که پس از خرید یک ادکلن جدید باید انجام دهید. ادکلن تقلبی شماره سریال نخواهد داشت.

لطفاً توجه داشته باشید که شماره سریال باید هم روی جعبه و هم روی بطری باشد و باید  این دو با هم مطابقت داشته باشد. مطمئن شوید که شماره سریال روی جعبه چسبانده نشده باشد زیرا ممکن است به یک عطر تقلبی اشاره داشته باشد.

همیشه قبل از خرید ادکلن، کد بچ عطر را بررسی کنید. همچنین می توانید کد تاریخ تولید را که روی جعبه چاپ می شود بررسی کنید تا اصالت ادکلن را بررسی کنید. بنابراین هنگامی که یک ادکلن جدید دریافت کردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بارکد اصالت آنرا بررسی کنید.

2-طراحی ادکلن را بررسی کنید.

برای جلوگیری از برخی مشکلات قانونی، تولیدکنندگان تکراری عطرها تغییر جزئی در بسته بندی، طرح یا فونت ادکلن بوجود می آید. همیشه قبل از خرید در مورد ادکلن ارجینال و ظاهر آن تحقیق کنید.

ابتدا شیشه و طراحی آن را بررسی کنید زیرا به شما کمک می کند تا اصل بودن ادکلن را مورد ارزیابی قرار دهید.

  3-  به تاریخ انقضا ادکلن ارجینال  توجه کنید.

اگر می خواهید اصالت ادکلن ارجینال را بررسی کنید، پس به تاریخ انقضا  آن توجه کنید. محصولات تقلبی همیشه فاقد تاریخ انقضا هستند. یا ظرف شیشه ای بیش از حد زبر خواهد بود، یا فونت ها و کاراکترها خراشیده می شوند،و کیفیت مناسبی ندارند.

4-بسته بندی یکی دیگر از عوامل اصلی تمایز در خرید ادکلن ارجینال است.

ادکلن های ارجینال دارای سلفون شفافی هستند که دور جعبه آن پیچیده شده است. در حالی که ادکلن های تقلبی چنین پوششی ندارند. بسته بندی سلفون شفاف نقش مهمی در تشخیص واقعی از تقلبی ایفا می کند زیرا اصالت سازنده را نشان می دهد.

در خرید ادکلن ارجینال به بسته بندی آن توجه کنید. این بررسی می تواند به شما کمک کند تا ادکلن تقلبی را سریع تشخیص دهید.

5- ادکلن های تقلبی املای نادرستی دارند.

در ادکلن های تقلبی، احتمال زیادی وجود دارد که اشتباهات املایی را تشخیص دهید، آنها می توانند یک تغییر جزئی از یک E یا A یا هر حرف دیگری باشند که ممکن است در نگاه اول قابل مشاهده نباشند اما با دقت بیشتر خوب می توانید به راحتی تشخیص دهید. اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید در خرید ادکلن ارجینال بودن آن را بررسی کنید، همیشه املای آن را بررسی کنید. 

6- ادکلن های ارجینال دارای محافظ هستند.

ادکلن های اورجینال همیشه و همیشه یک مقوا در داخل جعبه دارند که در هنگام جابجایی به شیشه آسیب وارد نشود. جعلی ها هرگز روی چنین جزئیاتی تمرکز نمی کنند.این مورد نیز یکی از نکات ریز در خرید ادکلن ارجینال است.

 7-در خرید ادکلن ارجینال ، رنگ آن را بررسی کنید.

هر چقدر هم ادکلن را خوب کپی کنند، جعلی ها هرگز نمی توانند دقیقاً نسخه اصلی را تکرار کنند. رنگ عطر یک شاخص بزرگ است. ادکلن فیک در مقایسه با رنگ ادکلن واقعی یا خیلی روشن یا خیلی تاریک است.

8-عطر ادکلن تقلبی متفاوت است.

تشخیص رایحه را خرید ادکلن ارجینال همواره مد نظر قرار دهید زیرا تفاوت رایحه می تواند اولین چیزی باشد که بین تقلبی و واقعی بودن آن ادلکن میتونیم در نظر بگیریم. اگر در این زیمنه خودتان ماهر نیستید از یک آزمایشگر بخواهید تا تفاوت را تشخیص دهد.

  9-کیفیت درب شیشه ادکلن مهم است.

درب شیشه ادکلن نقش بسزایی در خرید ادکلن ارجینال دارد. ادکلن های واقعی یک کلاه محکم و با کیفیت با مهر و موم خوب دارند در حالی که ادکلن های تقلبی به راحتی شکسته می شوند و کیفیت پایینی دارند.